Ofte stillede spørgsmål.

 

Hvorfor handle hos BackCare.dk? 

BackCare er et dansk familie ejet firma og vi har stor stolthed i vores produkter samt vores kundeservice. Du er beskyttet af vores 30 dages fuld fortrydelses og ombytningsret, hvis du af en eller anden årsag skulle være utilfreds med dit produkt.

 

Kan jeg bytte en vare købt under Black Friday efter jul? 

Ja vi har udvidet fortrydelses ret således du roligt kan købe dine julegaver under Black Friday. Den er udvidet til den 15 januar. 

Er i E-mærket?

Ja vi er E-mærket certificeret. Din garanti for sikker nethandel, bla med køberbeskyttelse på indtil 10.000 kr pr handel,

Hvor lang er leveringstiden? 

Normalt har vi vores produkter på lager. Hvis de ikke er på lager vil de være angivet som udsolgt. 

Ved bestilling før kl ca 14 på hverdage vil varene blive leveret inden for 1-2 hverdage til hele Danmark. Vi sender udelukkende med GLS. Der kan vælges hjemmelevering, pakkeshop eller erhvervs levering. 

Vi har i enkelte tilfælde mulighed for at afsende senere, samt afsendelse i weekenden. Skriv til support@backcare.dk, hvis levering haster.

4-10 hverdage til Norge og Sverige. 

Hvad gør jeg hvis jeg ikke har modtaget en faktura?

Faktura bliver afsendt pr email ved afsendelse af varen fra vores lager.

Skriv til os på support@backcare.dk  hvis du ikke har modtaget en, så sørger vi for at du får en.

Hvad gør jeg hvis jeg ikke har modtaget ordrebekræftelse efter bestiling?

Du bør kort efter bestilling modtage ordre bekræftelse på den mail adresse du brugte ved bestiling. Hvis du ikke modtager denne, check gerne dit spam filter og ellers tage kontakt til support@backcare.dk 

Hvor sender I fra? 

Weblogistik, Hvedemarken 7, 3650 Ølstykke, Vi har kontor og administration i Hvidovre. 

Hvornår kan jeg forvente svar hvis jeg skriver til support@backcare.dk.

Normalt inden for et par timer i dagtimerne. Men altid inden for 24 timer. 

Kan jeg kontakte jer på telefon?

Ja på telefon +45 93941902. i dagtimerne alle ugens dage mellem normalt 08-16. 

Kan man selv hente sin pakke? 

Ja man kan sagtens hente sin pakke, men pt kun i Hvidovre. Blot vælg "afhent" når du bestiller. Du kan normalt afhente alle dage i tidsrummet 08-21.

Har I 30 dages "Fuld fortrydelsesret"

Ja da: Vi tilbyder fortrydelsesret på 30 dage fra modtagelse af varen. 

Købeloven giver dig 14 dage, og vi har så valgt at runde op til hele 30 dage!

Hvis du af en eller anden årsag ikke er tilfreds med dit produkt, får du pengene retur. Dette indbefatter 30 dage fra du modtager produktet, til af pakke produktet ud og afprøve dette. Inden for disse 30 dage skal der gives skriftlig besked pr email til support@backcare.dk hvis du ønsker at gøre brug af returretten.

Hvornår trækker i pengene fra betalingskortet/mobilepay?

Ved ordreafgivelse reservere beløbet, betalingen bliver først trukket ved afsendelse af varen fra vores lager samt ved afhentning. 

Lever BackCare's produkter op til det de lover? 

Som alle vores glade kunder samt vores professionelle samarbejdspartnere som fysioterapeuter, ergoterapeuter og sports udøvere også har konkluderet, tør vi godt love at ALLE mærker en klar smertelindring. Hvis du dog mod forventning ikke mærker en markant forskel, så skriv eller ring til os.